VYTVÁRANIE PODPORNÉHO PROSTREDIA PRE ŽIAKOV S ADHD, ADD A PAS

Cieľom workshopu je pochopenie príčin správania žiaka s ADHD-ADD a vysvetlenie princípov organizácie a manažmentu žiaka s ADHD-ADD v triede a tiež porozumieť vnímaniu a prežívaniu žiakov s poruchou autistického spektra (PAS), do ktorého spadá aj Aspergerov syndróm a efektívne pre nich nastaviť prostredie v bežnej triede.

Na workshope sa dozviete:

  • akí sú žiaci s autizmom a ADHD-ADD, ako vnímajú svet;

  • ako ich efektívne učiť;

  • aké dôvody môže mať ich problémové správanie a ako predchádzať afektom;

  • ako nastaviť opatrenia a podporiť ich začlenenie do prúdu bežnej školy.

Workshopom Vás prevedie Mgr. Eva Vangľová

“Som špeciálny pedagóg a vo svojej praxi sa intenzívne stretávam s rôznymi špecifickými potrebami žiakov, ktoré konzultujem s odborníkmi a snažím sa napĺňať ich potreby kreatívnymi a inovačnými prístupmi. ADHD nie je nálepka, ktorú žiak má, je to jeho súčasť. Príďte zistiť, aké sú skutočné dôvody správania vášho žiaka a načerpať inšpiráciu, ako mu v čo najväčšej možnej miere umožniť byť úspešným.”

Workshop radi zrealizujeme priamo vo vašej základnej škole. Pre konkrétny termín nás kontaktujte mailom alebo telefonicky.

Previous
Previous

PRÍRODA AKO UČEBŇA

Next
Next

EFEKTÍVNA SPOLUPRÁCA UČITEĽA A PEDAGOGICKÉHO ASISTENTA