HODNOTENIE KTORÉ MOTIVUJE

Každý z nás si istotne pamätá na nejaký moment zo školských lavíc, keď sme za svoje malé vedomosti, úspechy, pokroky, ale aj skutky dostali hodnotenie a mali sme z toho radosť. Niektorým sa v mysli vynárajú najviac práve tie pozitívne, nájdu sa však aj také, ktoré v nás dodnes rezonujú s negatívnou asociáciou. Hodnotenie je komplexný proces; ako ho nastaviť tak, aby prinášalo úžitok a pomáhalo našim žiakom stať sa múdrejšími a lepšími ľuďmi?

Hodnotenie žiakov býva často témou nielen pedagogických rád, ale i neformálnych stretnutí pedagógov, ktorí chcú vedieť, ako hodnotiť spravodlivo či podporujúco.

Na workshope sa dozviete:

  • ako vhodne kombinovať formatívne a sumatívne hodnotenie;

  • aké sú dôvody chýb v žiackej práci a ako žiakom poskytnúť inštruktívnu spätnú väzbu;

  • aké metódy podporujúceho hodnotenia môžeme použiť vo výchovno-vzdelávacom procese a aké výhody má kriteriálne hodnotenie.

Workshopom vás prevedú Mgr. Eva Gajdošová, PhD. a Mgr. Eva Vangľová.

  • Workshop radi zrealizujeme priamo vo vašej základnej škole. Pre konkrétny termín nás kontaktujte mailom alebo telefonicky.

Previous
Previous

VŠETCI SME SI ROVNÍ (?)...

Next
Next

PRÁCA S TEXTOM